Kızım 2yaşına girecek 1aysonra. Hâlâ çevresinde gördüğü kişilere karşı uzak. Hadi tanımadıkları neyse de akrabalarımızla da yan yana olunca kucağıma geçip kafasını saklaması ağlaması korkması bunlar normal mi? Hatta bir keresinde yabani gibi Uşak bu diyen de oldu. Şu an annemlerdeyim yavrum 1yıldır görmediği için unutmuş haliyle. 15günde yeni yeni alışıyor bizimkilere