Busra5009 Kızım 5.ayını bitirmek üzere. Evimizde çok huzurlu ama eve kayınbabamlar veya farklı kişiler gelse ya da biz gitsek onlara bakıp bakıp ağlıyor. Neden acaba? Sizin de öyle oluyor mu?
Papatyam Busra5009 benim kızım da 6 aylık. O da park da çocukları görünce , çocukların yüksek sesini duyunca yada eve biri gelince bakıp bakip ağlıyor. Sonra yavaş yavaş alışıyor
Annesinin1tanesi Busra5009 benm kızımda 4 ay 12 günlük misafr geldiğinde her zaman olmasada arada bir bakıp bakıp dudak büzüyor sonra canı acımışcasna ağlıyor sonra da kendisini sevsinler diye yapmadığı şebeklik kalmıyor🙈