Dorukmelike Temassız ateş ölçerde fiyatı biraz uygun ve iyi olan önerdiğiniz marka var mı arkadaşlar?
imgesi Dorukmelike temassiz.ates ölcerlerin dogru sonuc gosterme yuzde 60dir tavsiye etmiorm. Ya kulaktan ölceni yada normal koltuk altindan ölceni alin bence
03032014 Dorukmelike trendyolda ındırımde vardı galıba 180 TL bı bakın ıstersenız markasını bılmıyorum
Gokceninannesiiyim Dorukmelike braun kulaktan ölçer çok iyi. 400 tl civarıydı en son. Fiyata değer bir ürün.
Sasah1441 Dorukmelike canım benim kimse tavsiye etmiyor tanıdık eczacım var özellikle alma dedi koltuk altından ölçülen dijitaller daha sağlıklı ölçüm yapıyor dedi 5 TL ye aldım ☺️🍀❤️
baybmom Bir sağlıkçı olarak söylüyorum temassız almayın kulaktan ölçer alın en doğru sonucu o şekilde alırsınız. Marka çok bilmiyorum braun bu konuda çok iyi
Dorukmelike baybmom bende sağlıkta çalışıyorum hep temassız ölçüyoruz diye temassız alayım demiştim aslında
Tuanabusra Dorukmelike bi ise yaramıyor 100tl verdim çok tatlı ölçüyor bosu boşuna aldım bende en iyisi koltuk altı
Tuanabusra Dorukmelike bilmiyorum canım ama benim kullandığım çok kötü we babynin markası onu alacağıma kızımı oyun halisi alsaydım daha iyidi
SerenBulut Dorukmelike Bende hic tavsiye etmiyorum baby plus marka bir temassiz ateş ölçer almıştık.Saniye farkiyla ölctugümuzde daha anormal farklar cikiyor.Bende kulaktan ölçer alacagim en kisa zamanda
Dorukmelike SerenBulut kulaktan ölçerler iyi diye duydum bende ama bi tanıdım temassız al çocuğu uyurken rahatsız etme dedi o yüzden temassız alayım demiştim
BahaarS Dorukmelike Dorukmelike Benim eşim toptancılığını yapıyor 170₺ Xindian biz kullanıyoruz memnunuz
Kub Dorukmelike well well aldik 4 5 ay once 300 liraya cok memnunm atesini banyo suyunu oda sicakliginidda olcuyrm .
ipekizgidgckrk Dorukmelike Bir hemşire olarak söylüyorum temassız almayın.Kulaktan ateş ölçerler daha doğru sonuç veriyor.Ben braun aldım memnunum.🍀
Benimoykum Dorukmelike bizde brown var onun fiyatı şuan 600 lerde olması lazım dövüş yükseldiği için doktora sormuştum hastanedekinden mi alsak diye çok pahalı demişti bizdekini gördüğü halde muadilleri bu şekilde doğru olcmuyir demişti bizdeki 600 se doktorda ki kim bilir ne kadar 😁