Esilamveben İyi akşamlar herkese 26 Haziran cuma günü BİM’e gelecek olan rookie ışıklı scooter kullanan varmı kızım 2 yaşında çok sürmek istiyor tercih edermisiniz ?
Fatma60 Esilamveben aynısını netten aldım Bugün geldi çok güzel alabilirsiniz ben netten 120 ye aldım