ismhn_94 Arkadaşlar merhaba.. 8bucuk aylık oğlum var şuan 4 haftalık hamileyim .. planlı gebelik oldu fakat buna rağmen korkularım var , ilk dogumum sezeryandi ikinci kez kısa aralıklarla sezeryan olan var mı ?
Ikrazumra19 ismhn_94 benim bu kadar kisa değildi 21 ay vardi arasinda ama ilki ile aynıydı benim icin fark yoktu
Balevlatlar123 ismhn_94 ben 4 aylıkken hamile kaldım sezeryanla doğum yapmıştım plansizdi bizimki sağ sağlık doğdu bebegim