Ruzgarsmomm Kızlar yazlığa gidicez güneş kremi almam lazım mustela düşünüyordum internetten sipariş vericektim ama aciliyeti var yetişmez. Garnier nivea falan kullanan varmı 50 faktörünü. Bebeğim 5 aylık bu arada
Deletedmom318 Ruzgarsmomm Gratise yada eczaneye gitme imkaniniz var ise oralarda Sebamed yada mustela var. Ben geçen yaz Sebamed kullandım memnun kaldım
Ata0905 Ruzgarsmomm biz babe kullanıyoruz bütün ürünlerini ve güneş kremini dermokozmetik satan eczanelerde bulabilirsiniz. Benim oğlum da 5 aylık 🌺
Sasah1441 Ruzgarsmomm ben chicco aldım ama minoris övüyorlar bebek olunca tabi hassas tenleri için ❤️❤️ eczaneden mustela bulabilirsin biraz pahalı olur demezsen bi bak 🍀❤️