Gokceee Prima premurum cate kullndm iyi glmedi slpy kullndm 2 numarası küçük we szdrıor sizce hangisi kilosu 4.500 kg 3 aylık
Zeynom33 Gokceee babymee molfix prima denedim sizdiran ve pisik yaptilar 1 aydir goon kullaniyorum ve cok memnun kaldim
Aymina Gokceee bende doğduğundan beri prima pre. Kullandım ama 6 Aydan sonra kızarıklıklar yapmaya başladı birde çok sızdırıyordu sonra canbebeye geçtik 2 aydır kullanıyorum çok şükür bir sıkıntı yaşamadık ve henüz sızdırmadı
ikinciminigim Bende prima premium care kullandım pişik yaptı miniese geçtik daha yeni şuanlık bir sıkıntı yaşamadım ama çocuktan çocuğa farklılıklar da gösterebiliyor bebek bezleri 🙄
Gokceee ikinciminigim minies çok duydm fiyatıda uygn bgun deneme kararı aldm bakşoö nasıl gelicek bize dokusu nasıl bide kaç numara almalıyım sizce
songul91 bebebgim 9 aylik ve simdiye kadar hep prima kulladim cokta memnunduk bezimiz botti almak icin markete gittigimizde prima bulamadim molfix aldim hic begenmedim sonra canbebe aldim ve cok memnunum ve hem fiyat olarakta cok uygun sonra dedim mi zaten kaka yapiyo atiyorum ne gerek var bu kadar para vermeye yaklasik 1 aydir canbebe kullaniyorum cok memnunum ve sizdirma yapti nede belimden yukari cikti kilit sistemi var zaten kesinlikle deyeyin derim
Beyzaessizer Minies kullanıyorum 2 aydın çok memnunum. Prima sleppy vs çoğu bez denedim sızdırdı yada kızarıklık yaptı
Aybk Gokceee ben sleepy kullanıyorum çok memnunun ama benm bebegim 35 günlük 2 numara kullanıyorum sızdırmada yaşamadım, hatta 3 sipariş verdim şimdi, sizin 3 ay için daha büyük numara almanız gerekmezmi
EymeninnAnnesii Gece prima, gunduz minies kullaniyorum. Prima cok fazla 1 numara hediye gelmisti onlari bitirmeye calisiyorum😅 gunduz de minies 2 numara aldik. Oglum 5,5 kilo 2 aylik.
Gokceee EymeninnAnnesii 2 numara mı iyi geliyor slepyde 5.500 kg 2 numara dar gelio 3 almayı düşünmüştüm minieste
EymeninnAnnesii Gokceee benimkine guzel oldu canim. 3 saat falan kalirsa iz yapmaya basliyor. Benimki beze sadece cis yapiyor. Kakasini asla kendisi yapmiyor mudahaleyle yaptiriyoruz. o yuzden kaka yapsa sizdirir miydi hic bilmiyorum. Beden olarak memnunum ama.
Papatya Gokceee Prima kullanıyorduk minies e geçtik. Yaklaşık 2 aydır kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık.