Besteninannesiii Arkadaşlar merhaba , bebeğim 5 aylık ve altta 2 dişi çıktı. Sanırım üstlerde de dişler çıkacak 2 gündür beni emmiyor , mama verdiğimde alıyor. Meme reddi yaşayan oldu mu diş döneminde ? Geçer inşallah
Gamzeli Dort aylikken yasadim ben canim disleri cikmisti. Bir ay cektik meme reddi durumunu. Birlikte dus aldik. Yatarak,ayakta cesitli sekillerde emzirmeye calistim. Gece uyurken aliyordu bol bol emzirdim gece. Gunduz de sagdim kasikla icirdim biberona alismasin diye
Besteninannesiii Gamzeli aynen benimki de gece alıyor. Mamayı biberonla vermiştim zaten ama memeyi almamazlık yapmamıştı da sanırım dişten. Bizimki de 4.ayında çıkardı diş