AslhanDivarc Merhaba anneler bebeğim 5 aylık ama şu 4 5 gündür çok iştahsız 3 3 buçuk saatte yarılayamamak bir emzirme yapıyoruz ve düzgün beslendiğini düşünmüyorum. Memeyi tam boşaltmadan bırakıyor suratıma bakıyor perdeyle duvarla konuşuyor bıraktığı memeyi almıyor kesinlikle diğerine geçiyoruz onuda emiyor biraz sonra onuda bırakıyor. Doyuyor diyemem çünkü sütüm az zar zor yetiriyorum biraz kendi çabamla artırmıştım yoksa mamaya baslıcaktık. Ama bu şekilde emdikçe sütüm de azalıyor. Hissediyorum. Elleri sürekli ağzında ama salya falan akmıyor diş olduğunu sanmıyorum.var mı bu aylarda böyle olan. Normal mi ki?
AslhanDivarc [bilinmeyen] benim şimdiye kadar hiç artmadı kızımın emmesiyle. Çünkü dibine kadar emmiyor malesef inş dediğiniz gibi olur