esra0474 Arkadaşlar, benim Ada Gece’m 2 gündür gülmeyle karışık çığlık atıyor. HAtta ağlamak yerine çok sevimli bir şekilde çığlık atıyor. Kendi çocuğumu nazar edeceğim neredeyse 😍😇 sizinkilerde de var mı böyle şeyler? Sevgiler.
Bimelekannesi esra0474 fazlasıyla 😍 bazen kucağımdayken kulağımın dibinde çığlık atında kulağım çınlıyor 😍😂❤️
Deletedmom896 esra0474 benim kızım memedeyken kahkaha atıyor beni de güldürüyor göz göze olunca dayanamıyoruz ikimizde 😂
Ada123 Benim kızım da cok fazla gülmüyor ya genellikle hep durgun babası ile ben şakaciyizdir güler yuzluyuz diyom acaba bu kkz çok ciddi biri mi olcak yani Benim kızım nedneo gülmüyor öyle yaa 🤦🤦😊
Alpaslanceylan esra0474 benım oğlumda almayınca çok kökötü ağlıyor nefesı kasılıyor . Kucağıma alıncada iç uzun süre iç çekıyor . Buna alıştı napcam bılmıyorum korkumdan aglamaya başlayınca koşup alıyorum kucagma napcam hiç bılmıyorum
Deletedmom310 esra0474 benim kızımda 2 haftadır evde çığlıklar kahkahalar havada uçuyor sabah yeni uyandığında ozellikle.cok neşeli sürekli.ciglik.sesini tanıma.asamasindalar.suan çünkü 😂