damlamirhat Merhaba kızlar bebeğim bir aylık çok fazla geriniyor gerinirken ıkınma gibi sesler çıkarıyor bunun sebebi ve çözümü var mıdır ?
Bimelekannesi damlamirhat bu bizim de sabahları ihtiyaç duyduğumuz gerneşmekten bahsediyorsun dimi canım ? Benim bebeğim yaklaşık ilk 2 ay sürekli gerneşirdi ama bi problem olduğunu düşünmüyorum eğer huzursuz değilse annem hep gerneşen çocuk çabuk büyür der ☺️
Nltka Gaz yapamıyor olabilir kaka yapmaya çalışıyor olabilir . Gaz damlası kullanmama rağmen yapıyordu benim oğlum 2 buçuk aylık daha yeni yeni azalmaya başladı ama geçmedi tamamen o hareketler
Nltka damlamirhat büyük ihtimal gaz yapmaya çalışıyordur en çok zorlandıkları şey olduğu için gecede devam ediyor gaz yapmaya çalışmalar