Deletedmom315 merhabalar🎈 bebeğim 43 günlük beslenip gazı çıktıktan sonra altı da temizse her yerde uyuyor, gece gündüz ayrımı yapabilsin diye genellikle gündüzleri oturma odasında anne kucağına bırakıyorum emzikle uykuya dalıyor. Geceleri ise besleyip gazını çıkarıyorum omuzumda uykuya dalana kadar bekliyorum yerine yatırıyorum, nadiren altını açtığımda uyumadığı oluyor o zaman da beşikte uykuya geçene kadar sallıyorum. Sağlıkla büyüsünler🙏🏽