Kızlar ek gıda hakkında çok başlıklar açıldı fakat ben merak ettiğim soruların cevaplarını arama kısmında bulamadım ararken uykum geldi resmen tecrübeli annelerden ricam beni aydınlatmanız yaşı küçük ve tecrübesiz bir anneyim fikirleriniz düşünceleriniz tecrübeleriniz benim için çok değerli 🌹🥰
1-) Bebeğimi yeni oturtmaya başladım kaç dakika oturtmam gerekiyor nelere dikkat etmem gerekiyor
2-) Elma ile başladım, elma suyu yaptım 1 çay kaşığı verdim 3 gün kuralına uyarak devam edicem bu şekilde, meyveler bittikten sonra sebzelere geçicem fakat elmayı püre olarak mı vericem yoksa meyve suyu gibi yapıp mı vermeliyim?
3-) Su vermeye başlayabilirmiyim ne kadar ve ne zaman su içirmeliyim ?
bunlar kafama takıldı tecrübeli annelerimizden yardım istiyorum yanlış birşey yazdıysam affola uykusuz ve yorgunum 😭