gulayyigit52 kendi hamilelik dönemimde ne bulanti ne baş dönmesi sıfır sıkıntıyla geçirdik dogumumda aynı şekilde öyle oldu sorunsuz bir normal doğum yaptım ama hala çok rahatım kızımdan Allah razı olsun 😍 ne uykuda sknti yaşadık ne de başka bişey masallahimiz var beaa 😍😍
Defne_cicegim gulayyigit52 banada çok enteresan geldi amaç ne bide nispet yapar gibi yazmışsınız maşallah diyin oturun nazar degmesin dikkat edinde 🤪
55eren55 gulayyigit52 benim sabah oluyor bulantı kusma onu dışındaki iyiydim sadece kelle paçadan tiksindim
Mom104 gulayyigit52 son postlarınıza bi gözatıverdim de bebeğinizin inatçı olmasından, Canınızın tatlı olmasından, doğumunuzun zor geçtiğinden, sanki üçüz doğurdum vs konulardan bahsetmişsiniz şimdide Maşallah beaaaa diyorsunuz 🙄 Amaç nedir? 🤦🏼♀️🌿
aksu5334 Valla maşallah🧿 ilk 4 ay baya kötüydü yoğurt ekmek yiyodum sadece sonra geçti son güne kadar gezdim horon ettim düğünden düğüne gittim😊 hep ayaktaydım. Doğum 5cm açıklıkla gittim ama sezaryen oldu bi sıkıntı yaşamadım onun harici şuan da çok şükür rabbim dağına göre kar veriyo vallahi iyi gidiyoruz😊