selam herkese, bebegimin gecen hafta makatta catlak ve besin alerjisi cikti. 1 haftadir sut ve sut urunleri tüketmiyorum. Ve makat catlagi icin sabah aksam krem kullaniyoruz. Ama bebegim 3 gundur kaka yapmiyor bugun ucuncu gun. Sabah aksam ilik suya giriyor, sonrasinda göbeğine bebe yagi ile masaj yapiyorum. Zaten makatina krem surerken orayi da ovmuş oluyorum. Sizler bebeklerinizin kabizligini nasil çözdünüz var mi fikriniz ? Bu arada sadece anne sütü ile besleniyor.