Oglum 8bucuk aylik kizlar hep anne sutu aldi 1 2 kere mama verdim sonra icim rahat etmedi kesince biberonu unuttu suan ne ek gidayi yiyo dogru duzgun ne de benim yeterli sütüm var dogru duzgun cisli bez bile alamıyorum annem de bana kiyamadin emzik vermedin kiyamadin biberon tutturmadin bak simdi olan sana oluyo kasik mama yaapr biberona koyardin icerdi diyo su bile iciremiyorum ve okadar uzuluyorumki suluklada biberonlada kasiklada icmiyo yemeye icmeye asla der gibi direk basini ceviriyo ve artık sutumde doyurmuyo napabilirim sasirdim kaldim tavsiyelerinize deneyimlerinize cok ihtiyacım var 😣