Şimdi kızlar ben Adana’da yaşıyorum ailem Giresun’da Allah izin verirse 20 gün sonra Giresun’a gidicez arabamızla şöyle bir durum var sütüm eskisi gibi çok yok ama zamanında çok süt attım dolaba şimdi ara ara o süte ihtiyaç duyuyorum ben sütleri Giresun’a götürecem ama 9 saatlik yol ki bebek olacak belli daha fazla sürecek o sütleri hiç açılmadan nasıl götürürüm
ben şöyle düşündüm büyük termos var ona buz koyayım sütleride içine ama 9 saat idare eder mi onu bilmiyorum güzel yorumlara açığım şimdiden teşekkür ederim 🥰