nickimikili Merhaba arkadaşlar, 2 aylık bir oğlum var ve çoklu besin alerjisi olduğunu öğrendik. İzmirde ikamet ediyoruz bildiğiniz çocuk alerji uzman doktoru var mı acaba
Akgulgul nickimikili alerji uzmanı değil bende İzmir’deyim su Hastanesinde o devran bey var o alerji ile ilgileniyor hatta bizim süt alerjimiz vardı İki aylıkken diyet yapıyorduk ona gittim o yavaş yavaş açmamızı falan önermişti bayağı iyi biliyor yani bu konuda simdi onunla ilerliyoruz yavas yavaş
nickimikili Akgulgul testte çıktımı peki bizim testte çok yüksek çıktı hiç açamayacakmıyız avans diyeti diye korkuyorum çok 🤦🏼♀️ Tam teşekküllü bir uzman arıyorum çılgınlar gibi
nickimikili nur-nr_123 bizdede kanlı kaka hemde çok erken başladı 1 ayı doldurduktan sonra tınaztepede yasin beye gidiyoruz 2. Ayda kanda tahlil yaptırdı çok yüksek inek sütü proteini fıstık yumurta kereviz ve düşük düzeyde glüten ile köpek alerjisi çıktı bazı otlarada var
Akgulgul nickimikili Evet canım biz testi yaptık işte testte çıkmadı O yüzden diyet açıyoruz Ben de 2 aydan beri diyet yapıyorum şuan 7 aylık kanlı kaka vardı bizde
nickimikili nur-nr_123 ben açım 1,5 aydır neredeyse 🤦🏼♀️ Tek sütken gene iyidi şimdi yumurta glüten çok zor
nickimikili Akgulgul evet 1. Ay sonunda süt diyeti sadece yaptım kan geçmişti mukus geçmedi doktor o yüzden kanda alerji testi istedi tınaztepe hastanesi yasin bey doktorumuz bizim kanda çok ciddi yüksek çıktı alerji sanırım açmak falan mümkün değildir hiç bilmiyoruz iyi bir alerji doktoru lazım bize
nickimikili nur-nr_123 bende çıkmamıştı yüklemede daha sonra su arttı 32 den itibaren bende yaptım kaderimizde diyet var olsun herkes kilo vermeye uğraşıyor biz dal gibi oluruz 😅