3 aylık İkiz bebeklerimden birinde süt alerjisi çıktı . Kakasını çok sancılı yapıyor surekli ağlıyor doktorumuz similac alimentum mama verdi ama bebeğim kesinlikle içmiyor karnı aç agliyor eski mamasını veriyorum mecbur (Bebelac gold) doktor similac mamaya vanilya aromasi damlat dedi bence hiç bı etkisi olmadı tadı gerçekten çok kötü icilcek gibi değil ne yapicam bu konuda bilgisi olan anneler yardımcı.olabilirmi 😔 bu diyet mamaların hepsimi böyle acaba benim bebeğim mamanin suyunu bile değiştirince içmiyor nasıl alistiricam bilmiyorum beni emdiği zamanda kusuyor emmiyor zaten sütüm çok az doktorda kendini sütünü vermeden deniyelim bı süre dedi 😔