Ozanazli Kızlar bebeqimin el ve ayak izini çıkarcam bebeqede zarar verırmı dıye düşünüom iz çıkarmak için nasıl bi boya kullanabılırım siz ne kullandınız ?
Mom104 Ozanazli tuz seramiği yapıp bebeğinizin el ve ayak izlerini çıkartın ve fırınlayın daha sonra parmak boyası ile boyayayın dilediğiniz gibi süsleyip yıllarca saklayabilirsiniz 💐🌈
demirboy Deletedmom278 atabilir misiniz bende merak ediyorum yebifığanken yaptık ama çok minikti ayakları 2 kg doğunca ördek ayağı gibi oldu🤭 ayağı benim başparmağım kadardı😌 Şimdi 6 aylıkken bir daha yaptırmak istiyoruz
Deletedmom278 demirboy Ama bizimki boya baskısı değil hamur baskısı. https://instagram.com/toptanmagazam24?igshid=1fpgcj2ne6bnd bunları size gönderiyorlar siz istediğiniz gibi yapıyorsunuz. Biz yaptık şahane oldu.
demirboy Deletedmom278 ya çok tatlıymış😍 teşekkür ederim. İstedipiniz gibi derken siz nasıl yaptınız görselden daha mı farklı oldu
Deletedmom278 demirboy Hayır aynısı oldu sadece yazılar veya materyaller farklı şekilde. Kendi istediğimiz gibi.