DelalZeynep bende yaşadım oğlum yaşına girmek üzere hala arada bir yaşıyorum ilk zaman iki ay kadar geçmedi nerdeyse törpüyle tırnağımı kaldırtıp arasına pamuk soktum ben sıcak suda beklettikten sonra bi kaç gün yaptıkça geçti kendiliğinden şimdi batma hissettikçe aynı şeyi tekrarlıyorum iltihap bile yapmadan geçiyor pamukla bi kaç saat bekliyor öyle sonra çekiyorum pamuğu sık sık yapınca batma da geçiyo