Balevlatlar Bugün doktor kontrolümüz vardı kızım bir ayda 400 gr almış…bu beni çok üzdü Mama vermeye başlamalısın dedi Kendimi suçladım sütüm yetmiyor diye… bu durumda olan arkadaşım varmı Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Deletedmom896 Balevlatlar niye kendini suçluyorsun kuzum olabilir böyle şeyler yeterki sağlıklı olsunlar mama ver o arada süt arttırıcı ne varsa araştır üzülme kasıtlı yaptığın birşey değil sonuçta
BerenDeren06 Balevlatlar neden kendini üzüyorsun ki cok sükür bebegin saglıklı ve sütün de olmayabilir bu cok normal bisey canım.. Mama ver bir müddet en azından bebegin toparlanana kadar ama yine de tabi emzirmeyi bırakma süt arttırıcı seyleri arastır.. İnsallah hersey yoluna girer
Ceyyllan Balevlatlar 5 dk önce arkadaşımla konuşuyordum benim bebegim 10 günlük onunki 2 yaşında neler yasadıgını sordum 2.ayda doktor onada mama demiş o kadar agladımki ben kötü anneyim niye sütüm yok benim diye herkes aaaa mamamı veriyorsun dedikçe üzüldüm ama sütüm yoktu ne yapayım dedi maşşallah şimdide çok tatlı oglu var canım önemli olan bebegının sağlıklı olması başka birşeyi takma kafana bende üzülüyorum lohusalıkta herseye ama burda görüyorum ki herkes aynı günde çok sayıda post açıyorlar çoğu mama markası ve mama ölçüsü yani hepimiz aynıyız ve hiçbirimiz kötü anne degiliz. Kendini suçlamaktan vazgeç güzel anne ❤️
DeSeRtRaiN Balevlatlar bnm kızım 300 gr vermişti. Almayı gec. Bence gayet iyi de almış doktorunuzu değiştirin
Jellybean Dogumdan sonra doğum kilosunun belli bir kısmı zaten gidiyor onun dışında 400 gram da çok az değil ki bence ortalama 500 gram zaten. Doktorunuz mu söyledi mama verin diye? Sağlık ocagindakiler dediyse onlar pek bilgili olmuyor uzmanlık alanları olmadığı için biraz kocakarı işi görüyorum söylediklerini. Benim oğlum sarılık olmuştu şekerli su verin demişti sağlık ocağındaki ebe bir cehaletle biraz verelim demiştik. Sonradan doktor ne yaptınız şekerli su daha da beter artırır sariligi demişti. Doktorunuz az kilo almış dediyse de mama verin az miktarda ama bol bol emzirmeyi ihmal de etmeyin emzirdikce çoğalıyor sut, sut çoğaldıkça da kilosu toparlar kendinizi üzmeyin daha çok erken kilo alımının az olduğunu belirlemek için bence. 🍒
Aysegul1910 Jellybean şekerli su olayı doğru ben oğlum doğduğunda ne kadar emzirsemde sarılığı düşmedi şekerli su verdik hurmayı suya koyduk onun suyunu verdik öylelikle düştü 😌
Bng Benim bebeğim de beklenenden az almış ,dr mama başlayın dedi. evet gönül ister sütüm yetsin,bebeğime yarasın kilo aldırsın ama yapacak bir şey yok.önenli olan bebeğin sağlıklı olsun,kilo alsın toparlasın kendini.mamayla olacaksa öyle olsun.
Alperen2020 Hiç üzülmeyin benim bebeğim 4100 gr doğdu gebelik şekerim filan da yok doğduğu günden ber mama ile savaşıyorum ama bir ayda 270 gr almış oğlum mama veriyorum ama hala mama, beslenme, ile ilgili ne varsa okuyorum nasıl bırakırız diye araştırıyorum hangimiz isteriz ki anne sütü dururken 1 aylık süt kuzusuna mama verelim en duygusal dönemlermizde hele ki ama sağlığı bu şekilde düzene giriyorsa yapacak bişey yok üzülmeyin lütfen inşallah geçici bir süredir bu sütümüz artar bebeklermize yarar mamayı da keseriz kesemezsek de zehir değil ya hem emer hem mama alır yeter ki sağlık olsun başka sıkıntı olmasın .
Balevlatlar Teşekkür ediyorum güzel düşünceleriniz için çok şükür sağlığı yerinde ama anne olmak böyle birşey sanırım Allah cümlemizin evladına sağlık afiyet versin inşallah
Efee_sevim Okadar iyi anlıyorumki seni ilk 1 ay mama vermemek için direndim aylık kontrolede gidememiştik coronodan dolayı sağlık ocağına gittik hemşire bi koydu tartıya bu niye kilo almamış dedi 🤦🏻♀️başımdan aşa kaynar su döküldü sonra 40 günlükken götürdük 900gr almıştı oğlum ben kendi kararımla artık mamaya başladım mamaya başlayınca meme reddi yaşadım almıyo ogün bugündür bende avent manuel süt sağma makinesi aldım sütüm çok güzel geliyo şimdi genelde süt geceleri mama veriyorum sende öyle yap hemen süt sağma pompası al ve çoğalıyo inanki bide kafa olarak rahat olursan sütün çoğalıyo şöyle düşün ek gıdaya başlayınca kemik suları verirsin toparlar bağışıklığı güçlenir hiç üzülme
Balevlatlar Efee_sevim çok şükür emmemizde bir sıkıntı yok sık sık emziriyorum arada mama takviyesi yapıyoruz… ama sütüm mü yaramıyor anlamadım iki tane daha çocuk büyüttüm böyle durum yaşamadım üzüldüm dolayısıyla