Kubra966 Oğlum Pişik kremi yemiş bir dakikalık dalgınlığıma geldi yanakları ağzının için kremdi bir şey olur mu yoksa hemen doktora götürmelimiyim
Deletedmom896 Kubra966 en fazla ishal oluyor ama sen yine danış 112 yardımcı oluyor arayıp sorabilirsin
Ates_mami Kubra966 ne kadar yedigine bağlı. Ağzına değmiş gibiyse bence bişey olmaz. Parmağınızı ıslatıp temizlemeye çalışın. Tüküremeyecek kadar küçükse. Yada doktorunuzu bi arayıp sorun
Koza Tesadüfe bakin bizimki de sabah yedi. Kusma ve ishal yapabilirmis gün içerisinde. Onun haricinde iştahında değişme var mı onu gözlemleyin. Eğer kusma ishal devam ederse hastaneye gitmelisiniz