Ben gün içinde molfix 3D bezini kullanıyorum gecede prima premium care kullanıyorum 2 sindende çok memnunum ama külot bez arasında kaldım sleepy külot bezmi molfix külot mi molfix külot bezide güzel aslında ama sleepy arasında kaldım çoğu sızdırıyor diyor kullanan anneler varsa fikirlerinizi alabilirmiyim veya külot bezi önerirmisiniz teşekkür ederim 🤗 oğluşum 8 aylık ve 9 kilo arasında Külot bez alırsam 5 numara alırım kalıpları biraz sıkı ve küçük oluyor ☺️