mihrosum artık anne oldunuz hele tek başınıza bebek büyütüyorsanız biraz soğukkanlı olmanızı öneririm. Yarın öbürgün ateşi 38 39 ları görecek, ek gıda döneminde tıkanacak boğulacak kusacak, emeklemeye başlayıp sürekli düşüp kafasını bi yerlere çarpacak. Siz böyle yaparsanız ürkek, güvensiz ve panik bir çocuk yetiştirirsiniz. Gerekirse kitaplar okuyun, belgeseller izleyin, doktorlarla görüşün ama tutumunuzu değiştirin. Gerçekten ateşi olsa poposuna derecede tutacaksınız buz gibi duşada kendi başınıza sokacaksınız.