7 aydan beri her gıdayı ayrı ayrı veriyorum.
Çiğneme olayı için dişe gerek yok, damakları çok sert oluyor zaten.
Çorba hariç hiç bir gıdayı ezmiyorum. Pütür pütür bırakarak ve tane olarak denedim.
Kaşık istemedi, elim ile alıştırdım.
Dilinin üzerine değil iç yanaklarına verdim bu şekilde çiğnemeye alıştı.
Dilinin üzerine verdiğimde direk yutma isteği olduğu için boğazında kaldı ve kendini kusturdu.
Hepsi yavaş yavaş oluyor aslında, şimdiden başlarsan çok kolay ilerlersin 🌸
Bebeğine güven 🍒