Ummebrar bamya çok severim, daha dün yaptım 🤤
biz temizleyip biraz güneşe seriyoruz hafif kuru oluyor, salyalanma olmuyor böylece.
annemin bana öğrettiği püf noktası, bamyayı koymadan önce salçayı kavurup su koyuyoruz ya o suya limon tuzu koyulacak, sonra bamya koyulacak.
nohutlu da harika oluyor, suyunu çekip pişmeye yakın da biraz kuru nane, az karabiber, biraz sarımsak rendesi.
bir de bol domates, ben yazdan doğrayıp buzluğa attım domatesleri, her yemeğe koyuyorum çok lezzetli oluyor.
evlendiğimden beri böyle yapıyorum kim yese bayılır 😇