Merveaaa sezaryan bölgenizde tüylenme mi oluyor? Benim 4 ay oldu doğum yapalı hala sezaryen yerim sızlıyor, bana kalırsa tüy dökücü krem yanlış bir uygulama olur. Biraz daha beklemelisiniz. Şu an için çok erken, tahriş olabilir. Ben braun un bikini bölgesi için olan makinesini kullanıyorum genitalim için. Tavsiye ederim 👍 ama sezaryen bölgeniz için bilemedim…