Kelebekli canım ikisinide denedim diyebilirim, suyum geldi doğuma gittim ne sancım var ne açılmam suni sancı verip balon taktılar o halde sadece 4 saat dayanabildim, hastaneden o halde çıkıp başka bir hastanede spinal sezaryen oldum dünya varmış gerçekten, sütüm geç geldi karnım o kadar olmasa da ağırdı ama normal doğumu asla tercih etmem. Keşke hiç normale girmeseymişim