Kızlar selamun aleyküm. Ben 22 haftalık gebeyim ilk gebeliğim. Bebek arabası almak istiyoruz pek bilgimiz yok. Herkes tutturmuş bi travel sistem bebek arabası diye kullanan arkadaşlar bu arabalar hakkında ne düşünüyor . Bana fiyatları çok fazla geliyor. Bugün 4baby die bi arabayı beğendim çantası puseti ve arabası 700 tl gibi bir fiyat. Öyle ahım şahım değil elbette konforluda değil. Ama bin lira da vermek istemiyorum çünkü herkes belirli bir süreden sonra baston araba aldım travel sistem çok kaba arabaya sığmıyor kullanışlı değil diye yazılar okudum. Lütfen bana yardımcı olun.