B123 benmde gebelik zehirlenmesnden 35 haftada dogm yaptm ama su an ayni seyi yasayan arkadasm var almiyor doktor ben anlamiyorum benm doktorumda beni bekletiyordu devlete gittim hemen aldılar hic bir yan etkisi olmuyor dimi cok zordu ama allahm kimseye ysasatmasn o durumları herkese guzela saglikli gebelik nasip etsin