Merhaba güzel anneler
Kızım tam üç aylik oldu. Şimdiye kadar devid3 vitamininden günde 3 damla veriyordum ancak sağlık ocağında kalmadığı için eczaneden temin ettik. Kutunun üstüne günde 19 damla yazmış eczacı bana çok geldi. Siz kaç damla veriyorsun?
Bir de kızım ek gıdaya geçene kadar biraz pada biriktirip philips aveb buharlı makine almayı düşünüyordum. Kullanan anneler memnun kaldınız mı tavsiye eder misiniz?
Şimdiden çok teşekkür ederim