Kızlar bebeğim 4 aylık hastaneye falan gittiğimde sütümü sağıp eşime bıraksam neyle yedirebilir bebeğe plips biberonu var ama hiç kullanmadım şuana kadar ilkdogdugunda sütüm yokken 1 hafta mamayı enjektorle verdim şimdide öyle versem olur mu yoksa biberonla mi vermem gerekir