Meryem22 Dün doğum yaptim sezaryen oldum bebegim sadece bikac saat yanimda kalabildi sonradan fazla hizli nefes alip verdigi icin kuveze aldilar en az 3 gun kalacak cok korkuyorum bu durumu yasayan var mi:(