Feyzakagan Arkadaşlar benim neredeyse 2 senedir crp ve sedimentasyondeğerim 15 lerde sizde yaşadınız mı bu sorunu
Feyzakagan Hayatadair safra kesesinden ameliyat oldum 1 sene önce o zaman çok yüksekti karaciğer enzimlerim ama şuan iyi durumdalar