Feyzakagan Arkadaşlar benim neredeyse 2 senedir crp ve sedimentasyon değerim 15 lerde sizde yaşadınız mı bu sorunu
ayazasaf Feyzakagan tedavi gördünüz mü ? Crp değerinin bu kadar uzun süre düşmemesi iyi değil ki. Enfeksiyon hastalıklarında muayene olup araştırmanız gerek çünkü vücudunuzun baş edememe durumu olabilir
03032014 Feyzakagan ooo benımkı hamıleyken 84 çıktı 2 ay önce mastut oldum 93 olmuş ama normalde benımde öyle 10 15
Feyzakagan ayazasaf hayır Tedavi görmedim her gittiğim doktor vücuttaki herhangi bir enfeksiyondan yükselebildiğini söylüyorlar en ufak bir diş iltihabı idrar yolu enfeksiyonu ama yine de kafama takıyorum