Esracim Doğum yapalı 40 gün oldu. Dün gece 4 gibi rahmime sancı girer gibi ağrı oldu iki üç defa. Sonra geçti. Şimdi uyandım ama vajinadan gaz geliyor 🙁 bu normal mi
CemreKerem Esracim normal canım . Gaz vücuttaki herhangi bir delikten çıkar . Bu bazen ağız bazen makat bazen de nadir olsa da vajina yolu ile olur ..
Miniklerim03 Tosbik ilişki sırasında gelen gaz değil canım hava cıkısı normal dogum yapan kadınlarda görülüyo cnkü rahim eskisi gbi olmuyo bnce
Deletedmom444 YazCilegi kızcağızın başına gelmiş ki duygusal olarak söylemiş ya da o esnada olması kötü olur demek istemiş anlamayacak birşey yok🤷
Tosbik Miniklerim03 yok be canim sanmiyorum cunku ben dogum yapmadan oncede geliyodu o hava. 1ay once sezaryen dogum yaptim insallah artik gelmez bakalim 😩
Esracim İlişki yaşamadım arkadaşlar 😐 gece bebeği emzirip uyuttum ondan sonra ağrı girdi birden doğum sancısı gibi.