Herkese merhabaaa! 👋🏻
Benim kızçem 10 ay 5 günlük. Gündüzleri bazen 2, bazen de 3 kez uyuyor. Bunlar genelde 1-1,5 saatlik uykular oluyor. Uykusunun geldiğini saçlarını çekerek ve gözlerini ovuşturarak belli ediyor. Ancak uykudan uyandığında da aynı şekilde sürekli uykusu varmış gibi gözlerini ovuşturuyor. Bu neden böyle anlamış değilim. Var mıdır aramızda bilen, aynı şeyleri yaşayan anneler? Beni bi aydınlatsanız… Sinirlerim bozulmak üzere çünkü. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️