Selintan merhaba benim oğlumda da gelisim geriligi var otizimden suphelenmislerdi ilk daha sonra gelisim geriligi olduğu ortaya çıktı bence kesinlikle bi kac doktorun değerlendirmesi gerekiyor kulak burun boğaza goturdunuzmu bilmiyorum ama kontrol edilmesi gerekiyor ben şuan kreşe gönderiyorum oğlumu ozel egitim istediler engelli raporumuz çıkmadı daha o yüzden kres destegi alıyoruz ve kuzenimin oğlu otizmli ozel eğitimin çok faydasını gördüler %90 otizmli iken %10 a kadar geriledi bizim doktorumuz bi kitap önerdi bize sizinde okumanızı tavsiye ediyorum RISKLI BEBEKLER VE KUCUK COCUKLAR ICIN ETKINLIKLER kitabın adı internetten kolayca bulabilirsiniz gecmis olsun