Selintan evet üç yaşından itibaren alıyorlar kreşe .. yemek noktasında şimdiden despot olun yemesi gereken şeyleri çıkarsa da yemesini sağlayın yoksa yaşı büyüdükçe işiniz zorlaşır Çünkü maalesef çok seçici oluyorlar yemek noktasında . Asla şeker çikolata vermeyin ve okula yada özel eğitime başladığında ödül olarak vs olarak tatlı ve şekerli şeyleri yememesini istediğinizi özellikle belirtin …. minnoş kuzunun yeteneklerini keşfedin mesela bizim bu yıl ki öğrencimiz üç yaşında ilk benim öğrencim olmuştu sonra bizim okulda altı yaşına kadar devam etti ve öyle resimler çiziyordu ki anlatamam büyük insanlar çizemez. Resimde okadar yetenekliydi ki önemli olan yeteneği neye keşfedip ona yöneltmek sizde ilerleyen yıllarda takipte kalın yeteneklerine bakın .. doğru yönlendirme de alanlarında çok başarılı bireyler oluyorlar .