1 hafta sonra 8 aylık olacağız ama kızım hala 2 saatte bir uyku istiyor. Hatta sabah kalktığında 1,5 saat sonra uyuyor 2 saati beklemiiyor. Ama uykularımız ne yazıkkiii yarımşar saat sürüyor çok nadir 1 yada 1,5 oluyor. Uykuya aşırı düşkün benim kızım ve bu yüzden her yarım saat uyku sonrasında denşet huysuz oluyor. Buda beni fazla bunaltoypr. Benim gibi olan bunu yaşayan var mı ? Çare bulabildiniz mi?