Fatmabrn Kızlar bir buçuk aylık bebeğimin cildi çok sert banyodan sonra unibaby bebek yağı pudra aldım bugün korka korka sürdüm . Aranızda kullanan varmı acaba ? Bu bebek yağını
Arenimo Fatmabrn unibaby şampuanını getirmişler bana pakette. O nasıl peki kullanan var mı? Ben sebamed kullanıyorum normalde. Hediye gelince kullanırım ama bilemedim de🤔
Arenimo Fatmabrn ben dalin bebe yağı kullandım birkaç kere çok fazla kullanma taraftarı değilim. Poposuna zeytinyağı sürüyorum sadece😇
Fatmabrn Woody bende taraftarı değilim şampuan dışında bir şey kullanmayı ama bebeğimin cildi pürüzlü ve sert ondan dolayı biraz yumuşayana kadar süreyim dedim
Deletedmom278 Fatmabrn Bebek yağı yerine uni baby losyonunu tavsiye ederim. Yağ veya pudra gözenekleri kapatabilir.