Sinemmacartay Kızlar Bugun sağlık ocağından kan ilaçı verdiler ama kullanıp kullanmama arasında kaldım yan etkileri çok diye okumuştum sayfada siz sağlık ocağının verdiğini kullanıyor musunuz ve başka kullanıp memnun kaldığınız kan ilaçı var mı?
Mltmrt Sinemmacartay kullanıyorm ben vegafeeon bir sıkıntı olmadı 2 gündr kullanmadım sadece ama devam edicek kullanmaya
Dildeniz Sinemmacartay ben hiç kullanmadım çünkü yeni doğanların zaten kan değerleri 1 yaşa kadar anca düzene giriyor 5 aydan sonra bildiğim bi yerden aldığım pekmezler vermiştim şükür 1 yaşında baktığımızda sıkıntı olmamıştı hala da öyle vermiyorum ama kimseyi elbette etkilemek istemem ama nedense kan değerlerine bakılmadan verilmesi bana yanlış geliyor
Deletedmom310 Sennha canm bişey sorucam bebeğim bir hafta sonra ilk defa kakasını yaptı newwit kullanmaya başladık bizde kakası sanki biraz siyah gibiydi acaba ilaçtan mi onu anlayamadım yapıyor.mu newwit bu şekilde.
Pasamm14 Bizim doktorumuzda sağlık ocağının verdiği kandamlasini önermedi ferro sanal şurup verdi bizde ona başladık
Mltmrt Pasamm14 bende mi değiştirsem o zaman ya ben bir sıkıntı olmadı gı için bide sağlık ocagı verdiği için kullandım arastrma gereği duymadım. Uygun görülmese vermez gibisinden 🙄
Pasamm14 Mltmrt doktorunuza bir danışın isterseniz bu konuda ama bizim kullandıgimiz surubunda kabızlık yapma gibi yan etkisi varmış birde şurup olduğu için her çocuk içemiyor demişti doktor bunları yaşarsak bizde sağlık odağının verdiğine donucez şimdilik bir sıkıntı olmadi çok şükür
Sinemmacartay Dildeniz aslında bende öyle düşündüm vermesemde ek gıdaya geçince pekmez versem diye sonra ya kan değerleri düşürse vicdan azabından çekerim çok😢
Kusannesi Sinemmacartay içerisinde paraben oldugu için ben kullanmıyorım kendimiz bile şampuan vb paranbensiz kullanıyoken