hifosunannesi Kızlar bu normal bi durum dimi bebeği çok geç diş çıkaran oldu mu. Henüz hiçbir şişlik falan da yok
Nurtalib hifosunannesi sislik bizde de yoktu canm gecen kaşıkla mama yedirirken sesinden anladim dis cikmis🙈haberim yokken aniden çıkabiliyor yani
Yildizim hifosunannesi ilk dişini 14 aylıkken çıkardı oğlum o yüzden sıkıntı yapmayın😊Bir çıktı mı ilki çıkıyor diğerleri
Merveeiboo Bebekten bebeğe değişiyor canım benm oğlum 9 aylık 4 dişi var ama teyzemin kızının çocuğu 1 yaşında hiç yokmuş normalmş yani bosver gec cıksın gecc cıkan diş gec dökülür derlerms ☺️🌺
Azrasmomm hifosunannesi 13 aya kadar normal diye okumuştum bir yerde . Benim kızımda bugğn tam 10 aylık üstte 4 alttta 2 dişi var. Yiğenim 12 aylıkken çıkarmıştı mesela
Elif-ecre Niz de doktora sorduk, kendi kızı 14 aylıkken çıkarmış 18 aya kadar da yolu varmış. Benim kız da 7 ay 16 günlük. Daha eser yok ablamla aynı gün doğum yaptık süt oğlumun altta iki dişi var maşallah
Mmbd hifosunannesi Benim oglum 1 yasin a dogru cikardi ilk disleri arka arkaya hatta arka arkaya vile degil yani ayni aydan 3 tane cikariodu ama 6. Ayindan itibaren dis sancisi cekiyordu Suan disleri cok saglam Iri iri gelio Beni Guzel guzel isirior