Tazeanne0331 kabz olmuştur belkide.Siz ne kadar qaz çikardi gaz olamaz derseniz bile karinda genede gaz dolu oliyor.o yuzden masaj edin banyo yaptirin gaz damlasi gaz siropu kullanin.emziriyorsaniz rezene icin faydasini gorursunuz inşallah.kabz olmuşsa eczanelerde bebe icin lavmanlar oluyo.bide kremler oluyo.popo deliģine krem surerseniz ardindan hemen ozur dilerim kakasini yapar.yok yapamazsa lavman deneyin.Bide mamami aliuir?yoksa anne sütýmu?.Mama aliyirsa mamalar daha çok gaz yapar.bude mamasini daha katı yaparsan boyle olur genelde.eger anne sütüyse yiyeceklerinize dikkat edin.yaz mevsimi tomates salatalik,ekmek içerisi gibi yemeklerden yzak durun bunlar gaz yapmaya taraf şeyler.ekmek içerisi daha çok gaz yapar hatta.
eyer qaz yoksa kulagi bile aģraya bilir.iltihap oluşa bilir.