Herkese selam ;
oğlumun düne kadar dişi yokken bu sabah saat beşte huysuzlanmasıyla elimi ağzına götürdüm bide ne göreyim dişimiz patlamış o kadar heyecanlı mutlu keyifli bi andı ki😄 gidip gelip bakıyorum dişine 😅😅 çok huzursuz sürekli eli ağzında yada yüzü gözünü kaşınıyor eliyle. Ufak bi ateşi çoktu duş aldırdım indi. Tecrübeliler akıl verin bana bu dönemde neler bekliyor bizi. Kaşıntısı için ne önerirsiniz?