yavrusununannesii çiş. Kaka da elbet takip edilecek ama çisli bezler daha önemli. Bebekler yenidoganken cok uyuyabilir, sarılık varsa hep uyumak isteyebilir 2 saatte bir muhakkak uyandırılıp beslenmesi gerekir. Ama uyumuyorsa da normal çünkü dünya düzenine alışması icin zamana ihtiyaç vardır. 7/24 aranabilir, ağzıyla emiyormuş gibi açmış gibi yapabilir bu bir reflekstir sadece. Göğsünüzde ne kadar kalmak istiyorsa o kadar kalsın işi gücü bırakıp onu emzirin kucağınızda tutun 3. Aydan sonra artık sizden bağımsız biri olduğunu anlayacak memeyle işi azalacak birazcik🙃