Minikkmucizeem 1 aylıktı emzik verdiğimde, banyodan sonra çok ağladığı için almıştım, en azından bezini bağlayana kadar onunla oylansın diye. meme reddine sebep olabildiğini okumuştum o yüzden ilk 1 ay önerilmiyor, tavsiyem biraz araştırmanın bu durumu ona göre karar almanız yönünde