Hanımlar merhaba meme ve mama gidiyoruz hatta daha çok mama diyebılırım. Birkaç gündür meme vermeyi fazlalastıtıp mamayı azalttım ölçeğini daha sonra meme de sonlara doğru az gelince savasmaya baslayınca bıraktım diyebılırım. Dün yine denemek istedm. Sabahtan beri meme emiyor uyuyo 25 20 dakıka sonra uyanıp meme veriyrm mama daha birkz içti suan yıne az kaldı memede uyuyor sarılık olur mu o dusunce geldi aklıma ya da ac olsa ağlamaz mi diyorum kafam çok karısık ne yapmam gerekıyo bu konuda mama vermelimiym yoksa uyanmasını mı bekliyrm uyku halınr bugundur Kİ uyanıyor meme ye koyduğum zaman emıyo meme de uyuyo akıl verebılır mısınız sarılık olmasından korkuyrm mama vermemıb sebebi de hastaneye yatmasın sarıloltan dolayı o yuzden verdm 20 günkükken memr ucum yoktu tutamuyodu sağıydm şimdi ne yapmalıyım sızce mama veriyrm mı