Sum87 zorlamayacaksınız.Zayıf da değil gayet normal şayet 5kg doğmadıysa.
1 yaş dönemi zorlu 2. Dönemdir.Benim oğlumda 12-15 ay arası pek yemezdi meme de meme.Sonra sonra yediği kadar yedi yemediğinde yemedi zorlamadım.Sonra acıkınca da vermedim ama.Yemek saati yemekti. Anlıyorlar zaten.
Öyle zibilyon tane ınstagram tarifine hiç girmedim.Bi yere kadar uğraşılıyor, çocuğa her zaman özel yemek yapılamaz.
Kendimize tuzsuz zeytintağlı veya tereyağlı bebeğime de uygun et/tavuk sulu yemek ne yapıyorsam aynısı yedi.Öyle öyle alıştı. Yemek zamanı tv tablet oyun asla göstermedim göstermiyorum. Oyun başka yemek başka.
Yalnız ona uygun çelik çatal kaşık aldım onları çok sevdi o zamandan beri kullanıyoruz.
Bir de neden yemiyor yesin yemedi yemek ah vah yapıp sinir stres yapınca hakkaten yemiyorlar.Valla benim hep içimde patladı o zamanlar belli etmedim 🤣 Annem “belli etme sende öyleydin geçicek”demişti. Hakkaten geçiyor.
Zaten 1-2 yaş arası yaklaşık 1 kg hadi taş çatlasın 1,5 kg almaları bekleniyor ortalama 1 yılda.Demiri omegası vs vitaminleri değerleri iyiyse üzülmeyin lütfen